Ako reklamovať / vrátiť tovar

a) Ako postupovať pri vrátení nevyhovujúceho tovaru

Zakúpili ste tovar, ktorý Vám rozmerovo či farebne nevyhovuje alebo Vás jednoducho nezaujal? Nič sa nedeje! Na vrátenie tovaru máte 30 dní od prevzatia balíčka. Tovar prosím zašlite Slovenskú poštou na nižšie uvedenú adresu. Do balíčka prosím pribaľte informáciu, či požadujete vrátiť peniaze alebo tovar vymeniť za iný. Prípadne môžete využiť aj náš formulár pre vrátenie tovaru (.pdf), ktorý si môžete vytlačiť, vyplniť a priložiť do balíčka. Vrátený tovar prosím dostatočne zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jeho poškodeniu.

Adresa pre vrátenie tovaru:

FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
ID 13388

 

b) Ako postupovať pri reklamácii objednaného tovaru

Vyskytla sa u Vami objednaného tovaru vada alebo nie ste spokojní s jeho kvalitou? Tovar môžete počas dvoch rokov od jeho prevzatia reklamovať. Reklamovaný tovar môžete zaslať Slovenskú poštou na uvedenú adresu nižšie alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (v prípade zvolenia tohto spôsobu Vás prosíme o zaslanie požiadavke o reklamačný štítok na e-mail info@goldea.sk). Do balíčka prosím priložte vytlačený a vyplnený reklamačný protokol (.pdf). V prípade, že nemáte tlačiareň, prosíme Vás o spísanie potrebných údajov k vybaveniu reklamácie rukou na papier.

Adresa pre reklamáciu tovaru:

FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
ID 13388


Zákazkové šitie z ponuky látok
Jedinečná ponuka viac ako 10 000 produktov
České produkty kvalitný bytový textil
30 dní na vrátenie od nákupu tovaru
1350 odberných miest po celej ČR a SK